|
輸波 2005 年 10 月 24 日 星期一 |
|
|
上商業時...有個同學因多手要打999..笑死我....笑到我喊之後上英文...做作業..悶....之後好快就到小息啦..[開心開心]之後係到坐下坐下..有兩個男仔來找可怡..之後同本書打左佢一野就走左.之後見可怡唔係咁開心..又好像想喊咁..就去安慰佢哦..好快就過完過小上普通話要做鈴聽隻老虎狗...之後隻老虎狗話:[點解佢叫老鷹哦(好像佢咁講)]之後阿sir叫可怡問:[點解你叫老虎狗...]之後全班都係笑...哈哈_學...悶爆...想訓又唔俾訓...午飯時..好像唔見左張飯單..個miss話:[鍾意食咩飯就自己拿吧]個個立刻出來講....我都一樣...立刻出去拿哦..好像食b...都ok好食啦..食完都打鍾哦落去同d同學坐..本來都好地地哦..之後隻女人味無啦啦打我..[好痛]之後我就跑過去打去但隻sir咁都看到...之後叫左我同女人味過去...講左幾野就放左我地...[隻阿sir又話得慢..又問來問去...講完都打鍾]之後上max..[好想英文係咁..串錯了不要怪我吧]超上訓...之後訓下訓下...起身時隻阿sir係我面前唔知想對我點..不過我都冇埋佢啦..佢走開了後...照訓..中文[太好了最後一堂]..之後阿sir叫我地唔知叫咩啦..我都唔係好記得..同_家豪玩...佢係到唔知變咩...我同黃美好..都唔明...之後又話我地好笨..但後尾我都識變....好快放學啦...但今日要留低做作業...[好可惜]之後又俾馬sir留...唉..做做4:幾到先走..落到找my香腸去踼波....踼左一會..見到阿塋佢地坐係公園...之後都冇埋了............不過踼波都最後俾d中一仔win左=.-死人頭到最尾先入..我地就冇得踼..係到講下野...講到6:幾到..就回去哦....回到家...食飯.玩電腦..洗白白...訓..
|
| 發表時間︰2005-10-24 08:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | » |