CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

練波

2005 年 10 月 25 日  星期二

 

上中文..看報紙..想找找有沒有學校的新聞..找了好久都找不了有點失望[可惜可惜]之後坐係我前面的同學回來了..我就問佢痛唔痛..之後佢話點會唔痛哦...痛你又咁多手[真低死]之後上max..阿sir講的野..開始有點不明白了...可能我之前幾堂冇咩聽啦...有點後悔..小息..係課室玩好快就過左個小息啦..之後上圖傳[兩堂都是]之後同阿sri講左個大話..話看不清楚..想坐前一點...之後就坐左去可怡個邊..上堂時不停咁同朱珊講野..之後有題個圈係50cm..之後阿邊個邊個問個波幾大...之後朱珊話36呀...我就話50之後佢聽到就話50呀..咩36呀...之後朱珊話我講個果呀..都唔係講果個...講完..大家都係到笑..好快就過左兩堂哦食午飯..個飯好難食..食左小小就冇食了.....之後落去買其他野食...同d同學坐下講下玩下就過左個午飯啦..上英文堂..何sir講書講得ok好笑..都好快就過.....最尾一堂了...要看tv...阿sir叫左我去f拿野..入到去好嘈..之後又過去d拿...入到去..隻香腸叫我做..[淇x]..唔好係咁多人面前咁叫吧.....就快放時..我去左第二個位坐..坐落去時..好像有個人拿走了張chair..令我坐了落地下...[有點痛]起身後問馬sir拿錢去買野飲[因跑步win左..哇哈哈哈]落左去..放完書..就同香腸佢地去新和里坐.坐到5點到就去練波...練到6點到就回去了....

 

 

 

 

 

發表時間︰2005-10-25 08:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck