CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

剪頭髮

2005 年 10 月 31 日  星期一

 

今日出左去剪頭髮..
剪得好短哦T0T......
叫佢剪小小..一剪剪到咁短..又要留長佢T0T

 

 

 

發表時間︰2005-10-31 09:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck