CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

比賽

2005 年 11 月 3 日  星期四

 

早上堂堂都好支力...好多堂都係到訓..[我都唔想哦...但周公係到要來找我..沒法啦]
之後放學去左打比賽...可能第一次打..有小小驚..不過WIN左開心...[下次要努力努力]

發表時間︰2005-11-03 08:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck