比賽
2005 年 11 月 3 日 星期四
早上堂堂都好支力...好多堂都係到訓..[我都唔想哦...但周公係到要來找我..沒法啦] 之後放學去左打比賽...可能第一次打..有小小驚..不過WIN左開心...[下次要努力努力]