CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

ck

2005 年 11 月 15 日  星期二

 

今日落雨冇pe堂上..又冇得練波..放左學...去左拿波3..找左好耐之找到間野...叫個路痴去拿野...唉..之後就回家哦

發表時間︰2005-11-15 06:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck