CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

手球

2005 年 11 月 10 日  星期四

 

今日去左練手球....唔係好識打...我一定要努力練呀><...

發表時間︰2005-11-10 10:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck