CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

練手球

2005 年 11 月 7 日  星期一

 

今日放左學走左去練手球....好支力..不過好好玩XD....但我都係要練多d......都係打得好屎><...
我要努力練習呀

 

發表時間︰2005-11-07 08:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck