CODE ::
練手球
2005 年 11 月 7 日 星期一
今日放左學走左去練手球....好支力..不過好好玩XD....但我都係要練多d......都係打得好屎><...
我要努力練習呀
發表時間︰2005-11-07 08:07 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
«
|
66
|
67
|
68
|
69
|
70
|
71
|
72
|
73
|
74
|
75
| ... |
80
|
»
暱稱: ck