school tour
2005 年 11 月 4 日 星期五
放學有school tour不過超悶..冇好過有=.=[左住我放學d時間] 之後去左新和里踢波...踢到6點幾到就回家啦....
ps:現在打日記都打得好小....因為我有小小失億...都想不起個日做過d咩..不要怪我吧cc