CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

school tour

2005 年 11 月 4 日  星期五

 

放學有school tour不過超悶..冇好過有=.=[左住我放學d時間]
之後去左新和里踢波...踢到6點幾到就回家啦....

ps:現在打日記都打得好小....因為我有小小失億...都想不起個日做過d咩..不要怪我吧cc
   

發表時間︰2005-11-05 08:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck