|
大富翁 2005 年 11 月 19 日 星期六 |
|
|
今日8點幾先起身..[學校個8點30打鍾]..本身是不想回去的...不過在家中也是佷悶...咪回去玩哦..我回到學校時都9點幾哦..之後上禮堂見到佢地係到玩大富翁..[超白痴]..我就回去我自己個組..坐係到呆下呆下..見係我自己人個組咁悶..就偷偷地走左去可怡個組玩..機本上我都冇咩聽過老師講野..我只係係到同可怡佢地玩..之後玩到累..可怡就i住我訓..幾舒服..之後個活動提早左放...不過就要我地12點30分先可以俾我地出學校門口..我同香腸佢地係學校門口個邊等佢開..之後就去左同學home到玩..玩到5點到就走哦 |
| 發表時間︰2005-11-19 06:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 80 | » |