CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

譚記對馬可_

2005 年 12 月 3 日  星期六

 

今日8點鍾起身去左食早餐...之後9點到就去到新屯到練左一會波...練到10點到就開始打哦..今日打得都不算好/..
下次要更加努力..今次好像係41比11...都不錯哦.. 打波時..有個#9起肥..肥欣撞過去..自己彈開左..個果#9好以冇事
咁..笑死我..打完錯係到看左一會其他學校比賽..看到2點到就走人..之後回去看下看下電影訓著左..訓到7點幾先起身..@@

發表時間︰2005-12-03 07:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck