跑步
2005 年 11 月 30 日 星期三
放左學..落左操場..聽到有人叫我..我望來望去都望唔到.."完"來係地下個到..之後就坐左係到同張婷係到講野... 講到4點30到就去打波...去到我問阿sir..有冇得請假..之後佢話有..不過唔當留堂..真係俾佢吹到"b"一聲..好在..有第二個阿sir幫我請..嘻..之後5點落左去跑步..練到6點幾點就走哦..回到去都7點...見未有咁早食飯..就落左去打波...好玩好玩..不過都幾累..打左1個鍾都就走人哦..