CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

跑步

2005 年 11 月 30 日  星期三

 

放左學..落左操場..聽到有人叫我..我望來望去都望唔到.."完"來係地下個到..之後就坐左係到同張婷係到講野...
講到4點30到就去打波...去到我問阿sir..有冇得請假..之後佢話有..不過唔當留堂..真係俾佢吹到"b"一聲..好在..有第二個阿sir幫我請..嘻..之後5點落左去跑步..練到6點幾點就走哦..回到去都7點...見未有咁早食飯..就落左去打波...好玩好玩..不過都幾累..打左1個鍾都就走人哦..

發表時間︰2005-11-30 09:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck