CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

手球

2005 年 11 月 26 日  星期六

 

手球比賽輸了...不過輸唔緊要...都重要係個過程...}
今日我打得好開心..雖然輸了..只好下次努力吧~

下午同朋友落左球場打波...玩得好開心..嘻

夜晚同d朋友出左荃灣食飯...食完飯...玩左一會..就回家哦..

發表時間︰2005-11-27 02:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck