手球
2005 年 11 月 26 日 星期六
手球比賽輸了...不過輸唔緊要...都重要係個過程...} 今日我打得好開心..雖然輸了..只好下次努力吧~ 下午同朋友落左球場打波...玩得好開心..嘻 夜晚同d朋友出左荃灣食飯...食完飯...玩左一會..就回家哦..