CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

練波

2005 年 12 月 12 日  星期一

 

今日上堂..沒有訓過..難得...上英文堂阿sir唔係到..爽...之後同阿豬係到講野...之後周佢講曾樂怡嬲左我...之後佢拿了我的電話..係咁send信息俾佢..之後我同曾樂怡就"和好"....放學..去左練波...練到6點幾到就回去了..


ps:努力讀書..努力打波..明天比賽一定要win 
   

發表時間︰2005-12-12 09:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck