|
練波 2005 年 12 月 12 日 星期一 |
|
|
今日上堂..沒有訓過..難得...上英文堂阿sir唔係到..爽...之後同阿豬係到講野...之後周佢講曾樂怡嬲左我...之後佢拿了我的電話..係咁send信息俾佢..之後我同曾樂怡就"和好"....放學..去左練波...練到6點幾到就回去了..
|
| 發表時間︰2005-12-12 09:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 80 | » |