=.=
2005 年 12 月 21 日 星期三
放學去左打波...打打下..我媽打來..話學校老師要我明天著校服回校...我死都話唔得...之後俾佢話左30分鍾後...佢話..唔講啦..你都唔聽我講..講來都冇用...咁就收左線..=.= ps:有你講..冇我講...咁我可以點...=.=