CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

=.=

2005 年 12 月 21 日  星期三

 

放學去左打波...打打下..我媽打來..話學校老師要我明天著校服回校...我死都話唔得...之後俾佢話左30分鍾後...佢話..唔講啦..你都唔聽我講..講來都冇用...咁就收左線..=.=

ps:有你講..冇我講...咁我可以點...=.=


 

發表時間︰2005-12-21 09:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck