CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

christmas

2005 年 12 月 23 日  星期五

 

今日開始放 聖誕假啦~嘻..好開心呀...

ps: 聖誕23放到1月3日...要好好利用這個假期呀XD



發表時間︰2005-12-23 08:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck