CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

....

2005 年 12 月 26 日  星期一

 

今日一早俾杜美的電話嘈到起身=.=..之後過左天水食午餐..食完去左杜美家到..等佢換"3"...換完"3"就去c子會打波..打到6到就走哦

發表時間︰2005-12-26 09:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck