|
打波 2005 年 12 月 17 日 星期六 |
|
|
起身...打俾杜子美問佢有冇波打..佢話會到新屯打波...咁我就過左去...去到杜子美就見唔到..就只到阿糖都係到等緊佢..之後阿糖問人借左個波...一路打一路等杜子美來..足足等左佢成個鍾先到T.T..到左就一起打波...打完新屯個邊..就去新和里個邊打..打到7點到就回去啦.. ps:今日杜子美..腳指佢地係新和里個wc幫我剪頭髮..thank
|
| 發表時間︰2005-12-17 08:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 80 | » |