CODE ::
手球
2005 年 12 月 15 日 星期四
放左學去左練手球...不過今日早走了..可能真係太支力..
ps:今日冇咩聽過書..上堂只是玩同訓..明天要好好聽書呀=.=
發表時間︰2005-12-15 09:13 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
«
|
35
|
36
|
37
|
38
|
39
|
40
|
41
|
42
|
43
|
44
| ... |
80
|
»
暱稱: ck