CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

手球

2005 年 12 月 15 日  星期四

 

放左學去左練手球...不過今日早走了..可能真係太支力..

ps:今日冇咩聽過書..上堂只是玩同訓..明天要好好聽書呀=.=
  

 

發表時間︰2005-12-15 09:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck