悶悶..
2005 年 12 月 4 日 星期日
明天跑學界..我想今次都是一樣..都是輸..因為練又唔係練得好多..跑重比之前慢左好多..我真係好唔鍾意輸的感覺.. ps:3日冇見...星期一要去比賽..星期二先可見到你..有點掛住你. pic:我朋友的狗狗哦..可愛的./.