CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

悶悶..

2005 年 12 月 4 日  星期日

 

明天跑學界..我想今次都是一樣..都是輸..因為練又唔係練得好多..跑重比之前慢左好多..我真係好唔鍾意輸的感覺..

ps:3日冇見...星期一要去比賽..星期二先可見到你..有點掛住你.

pic:我朋友的狗狗哦..可愛的./.

發表時間︰2005-12-04 01:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck