CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

打波

2006 年 1 月 4 日  星期三

 

放學去左新和里打左陣波..之後就過c子會打....打到6點幾到就走哦...

ps:隻腳又痛...T0T

發表時間︰2006-01-04 07:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck