CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

...

2006 年 1 月 3 日  星期二

 

今日好早起左身呀...真難得...之後由11點打機打到3點太支力..打打下訓著左....訓到6點幾先起身..之後就落街食飯..食完飯..去還my d書...先回家...

PS:我變左做哈巴狗呀T0T

發表時間︰2006-01-03 06:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck