...
2006 年 1 月 3 日 星期二
今日好早起左身呀...真難得...之後由11點打機打到3點太支力..打打下訓著左....訓到6點幾先起身..之後就落街食飯..食完飯..去還my d書...先回家... PS:我變左做哈巴狗呀T0T