CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

..

2005 年 12 月 30 日  星期五

 

今日出左中環找我媽媽...

ps:明天12月31了..過多幾日就要上學..要快D做功課呀><

發表時間︰2005-12-30 11:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck