CODE :: QOOZA WRITE MEMBER FORUM LOGOUT

=.=

2006 年 1 月 15 日  星期日

 

今日2點先起身...訓左13個鐘..起身時..有點頭暈,,可能訓得太多..起身之後就去洗白白...洗完白白換"3"去買校服..去到間野冇開..o咀囉...難得我出去買..唉..只好星期1放學去買啦..

           

發表時間︰2006-01-15 07:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

暱稱: ck