=.=
2006 年 1 月 15 日 星期日
今日2點先起身...訓左13個鐘..起身時..有點頭暈,,可能訓得太多..起身之後就去洗白白...洗完白白換"3"去買校服..去到間野冇開..o咀囉...難得我出去買..唉..只好星期1放學去買啦..