| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 4 日 星期五  |
舞出真我2~~好睇  |
分類: 開心嘅曰子 |
今日晨咁早去拜山要
6點起身呀大佬
不過....有得玩就唔眼訓
我地去咗冒險樂園玩
玩推錢機仲中左jackpot
跟住又去睇[舞出真我2]
真係比我想像中好睇好多
D人跳街舞跳得超勁囉 ! !
好似馬騮跳尼跳去
跳到痴線...........=.="
|
| 發表時間:2008-04-04 09:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 1 日 星期二  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: Ok嘅曰子 |
|
| 發表時間:2008-04-01 07:06 PM |
2008 年 3 月 31 日 星期一  |
肥硬佬囉咩事~~  |
分類: Ok嘅曰子 |
唉..今日YBT試考
識D唔識D,不過
係一定肥佬,淨係識個幾條
聽曰仲去唔到操
唔知會唔會比人鬧呢?!?!XD |
| 發表時間:2008-03-31 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 29 日 星期六  |
shopping today~~~  |
分類: 開心嘅曰子 |
哈哈!今曰我同媽咪
去深水埗食lunch&行街
不過我地唔係去商場個D shopping
係雜貨舖個D
所以平.靚.正,超多戰利品
But 我買咗個扭計骰
扭兩扭就散,全個碎曬o
仲買咗個新銀包添^.^ |
| 發表時間:2008-03-29 09:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 27 日 星期四  |
整曰都彈琴  |
分類: 開心嘅曰子 |
今曰我整曰都同丘子一齊練琴
佢話去佢阿媽間工廠寫字樓到練
beause佢阿媽間房有部琴
所以就可以去個到彈
但係彈一陣之後,佢阿媽又話嘈住
佢做野,又叫我地自己去萬景夆
借琴房練,跟住我地為有
去萬景夆借琴房
我地彈得超超超........Happy^.^囉 !
因為我地唸住音樂考試
彈4手聯彈,E家已經練好咗D
都似一首歌啲
But話咁快就已經5點幾
快樂啲時光過得真係快........>.< |
| 發表時間:2008-03-27 06:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|