阿朱
CM呀唔該...
claire915
暱稱: 朱;)
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-20
2008-11-18
2008-11-17
2008-11-15
2008-11-12
文章分類
全部 (84)
Ok嘅曰子 (32)
sad嘅曰子 (6)
開心嘅曰子 (31)
未分類 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 84
留言總數: 47
今日人氣: 0
累積人氣: 1887
2008 年 5 月 26 日  星期一   驟雨


2008-05-26 分類: Ok嘅曰子

今早落左去食早餐

食食下,,梁詩欣走過尼

整跌咗我碗麵,,搞到我個銀包濕曬XD

中文:考口試,,lucky仲未輪到我

but我知道聽曰一定到我....

數學:派番個測驗,,仲差過上次

唔知點解比和率尼課完全唔明囉!!

2x英文:係咁比人記名,,冇帶尼樣  冇帶個樣>.<

2x通識:唉!真係通通都唔識

午假:留午假,,本來可以有10分鐘時間

落去玩,,但只係玩得5分鐘

最需個miss黃尼追功課啦

中史:測驗...

普通話:考筆試

放學就飛落去打波,,打打下落雨

d人系到玩淋雨囉! !

跟住有人提意玩成實 大膽

好多次都係轉中我呀

又只可以講1次成實

搞到唔知點....

今曰玩到5:00至番屋企啊!!

發表時間:2008-05-26 06:29 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 23 日  星期五   晴天


2008-05-23 分類: Ok嘅曰子

今早...陪阿關當值

郭靜尼到,,有個紅會啲尼take野

but佢應該唔識郭靜

跟住果個人叫郭靜做TB仔囉搞笑

地理:上左半堂,,跟住自修

數學:只係做工作紙

電腦:用word做奧運果個海報

英文:上mmlc,,冇做i-learner

so冇得睇戲XD,,呆坐....

2x家政:考試....唉,,多野呻囉! !

個周小姐,,我話系咁整佢又唔聽

搞到碗野好似d粥仔咁

洗野又系我洗,,抹野又系我抹

擺野又系我擺,,d野擺錯位又賴我

姓賴嫁咩,,好彩太難食

我張d野比曬佢,,佢仲好似好happy咁

咩人尼嫁....白痴嫁.好心有病去睇醫生la

午假:因為未開飯個陣

同餅乾&阿關落左去買野飲

比個莊曼莉see到

又搵埋張翠珊尼

鬧到我地死死下囉! !\[]/"

跟住又陪阿關當值...

2x中文:考口試,,冇抽中我

but聽講話d題目好難.(有種不祥啲預感)

放學:飛番屋企補習

今曰"好"難忙,,真係難忙到"不得了"...

發表時間:2008-05-23 08:20 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 22 日  星期四   晴天


2008-05-22 分類: Ok嘅曰子

返到去,,落左去打波

打打下,,牙關話今曰輪到我當值

本來唸住唔理,,點知郭靜叫我

仲出動埋蔡婉雯,,唔到我唔去

一陣又比人鬧XD

行到過去,,郭靜,,葉錦欣&王紫堯都系道

真係好羅.....之後整棉花球

but郭靜見我地整尼整去都係咁

so佢幫我整,,整完打鐘,,上返去

韻律:跳果個超老套啲東東

中文:派測驗卷,,53.5分

英文:做listening,,差d訓著

科初:1開波就比人罰抄書

之後個兩堂都冇上過堂,,只是 抄.....抄.....抄

午假:只係當到10分鐘

because要留午假

當我講比郭靜&葉錦欣個陣

佢地o左,好似好出奇

原來佢地班都要留o

中史:hea...

數學:小測....14/15(掌聲鼓勵ya ya ya)

放學:餅乾自己走左去>.<

發表時間:2008-05-22 05:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 20 日  星期二   雨天


2008-05-20 分類: 開心嘅曰子

好早番到去,,第2堂就系P.E

所以落左去幫手搬平衡木(其實為左貼紙)

數學:計數....=]

P.E:考第2次木衡木

2x英文:第1堂Oral

第2堂:岩岩訓著,,Miss歐楊就行

左過尼....unlucky=[

2x中文:做聆聽....牙蘇發瘋了-,-"

午假:玩潑水,,條褲濕曬...-,-

中史:做工作紙

音樂:考唱歌....唉!!下堂就考樂器啦,,救命

好驚失手啊....

放學:操,操,操

超搞笑....郭靜今曰擺明心情靚啦! !wa ka ka

發表時間:2008-05-20 06:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 18 日  星期日   晴天


2008-05-18 傷心 分類: Ok嘅曰子

今早一打開電視

就見到四川地震啲報導

身為中國啲同胞,,真係好心酸呀...>.<

再睇下報紙,,就見到...

好多救緩人員圍住

一個女仔同一個男仔

正在搬起d瓦礫,,佢地仲清醒....

壓住佢地啲系個老師

個到寫:[一個男老師當時

正系3樓逃走,,但得知

4樓有2個學生因為太驚而仲未走

就即刻跑番上4樓

抱住兩個學生準備走

但係好唔好彩,,走到半路

一大塊瓦礫跌咗落尼

個老師為咗保護d學生

就用自己啲身體去黨住

搞到全身骨折死亡....]

睇到尼到...有d眼濕濕

我心唸..如果個老師系自己顧自己啲話

唔理d學生,,只系自己走

自己就唔會死..但2個小生命就系

咁樣冇左,,真係1命換2命

仲有好多同樣啲事.

如果我係一個識救人啲紅十字

一早就己經去左四川,,可惜...


 

香港真係一個大福地,,

唔單止唔係地震啲區域

而且唔會有天災

真係身在福中不知福,

要好好珍惜,,善用尼個福地...^▼^

發表時間:2008-05-18 09:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]