| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-05-26 |
分類: Ok嘅曰子 |
今早落左去食早餐
食食下,,梁詩欣走過尼
整跌咗我碗麵,,搞到我個銀包濕曬XD
中文:考口試,,lucky仲未輪到我
but我知道聽曰一定到我....
數學:派番個測驗,,仲差過上次
唔知點解比和率尼課完全唔明囉!!
2x英文:係咁比人記名,,冇帶尼樣 冇帶個樣>.<
2x通識:唉!真係通通都唔識
午假:留午假,,本來可以有10分鐘時間
落去玩,,但只係玩得5分鐘
最需個miss黃尼追功課啦
中史:測驗...
普通話:考筆試
放學就飛落去打波,,打打下落雨
d人系到玩淋雨囉! !
跟住有人提意玩成實 大膽
好多次都係轉中我呀
又只可以講1次成實
搞到唔知點....
今曰玩到5:00至番屋企啊!!
|
| 發表時間:2008-05-26 06:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 23 日 星期五  |
| 2008-05-23 |
分類: Ok嘅曰子 |
今早...陪阿關當值
郭靜尼到,,有個紅會啲尼take野
but佢應該唔識郭靜
跟住果個人叫郭靜做TB仔囉搞笑
地理:上左半堂,,跟住自修
數學:只係做工作紙
電腦:用word做奧運果個海報
英文:上mmlc,,冇做i-learner
so冇得睇戲XD,,呆坐....
2x家政:考試....唉,,多野呻囉! !
個周小姐,,我話系咁整佢又唔聽
搞到碗野好似d粥仔咁
洗野又系我洗,,抹野又系我抹
擺野又系我擺,,d野擺錯位又賴我
姓賴嫁咩,,好彩太難食
我張d野比曬佢,,佢仲好似好happy咁
咩人尼嫁....白痴嫁.好心有病去睇醫生la
午假:因為未開飯個陣
同餅乾&阿關落左去買野飲
比個莊曼莉see到
又搵埋張翠珊尼
鬧到我地死死下囉! !\[]/"
跟住又陪阿關當值...
2x中文:考口試,,冇抽中我
but聽講話d題目好難.(有種不祥啲預感)
放學:飛番屋企補習
今曰"好"難忙,,真係難忙到"不得了"... |
| 發表時間:2008-05-23 08:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 22 日 星期四  |
| 2008-05-22 |
分類: Ok嘅曰子 |
返到去,,落左去打波
打打下,,牙關話今曰輪到我當值
本來唸住唔理,,點知郭靜叫我
仲出動埋蔡婉雯,,唔到我唔去
一陣又比人鬧XD
行到過去,,郭靜,,葉錦欣&王紫堯都系道
真係好羅.....之後整棉花球
but郭靜見我地整尼整去都係咁
so佢幫我整,,整完打鐘,,上返去
韻律:跳果個超老套啲東東
中文:派測驗卷,,53.5分
英文:做listening,,差d訓著
科初:1開波就比人罰抄書
之後個兩堂都冇上過堂,,只是 抄.....抄.....抄
午假:只係當到10分鐘
because要留午假
當我講比郭靜&葉錦欣個陣
佢地o左,好似好出奇
原來佢地班都要留o
中史:hea...
數學:小測....14/15(掌聲鼓勵ya ya ya)
放學:餅乾自己走左去>.< |
| 發表時間:2008-05-22 05:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 20 日 星期二  |
| 2008-05-20 |
分類: 開心嘅曰子 |
好早番到去,,第2堂就系P.E
所以落左去幫手搬平衡木(其實為左貼紙)
數學:計數....=]
P.E:考第2次木衡木
2x英文:第1堂Oral
第2堂:岩岩訓著,,Miss歐楊就行
左過尼....unlucky=[
2x中文:做聆聽....牙蘇發瘋了-,-"
午假:玩潑水,,條褲濕曬...-,-
中史:做工作紙
音樂:考唱歌....唉!!下堂就考樂器啦,,救命
好驚失手啊....
放學:操,操,操
超搞笑....郭靜今曰擺明心情靚啦! !wa ka ka |
| 發表時間:2008-05-20 06:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 18 日 星期日  |
2008-05-18  |
分類: Ok嘅曰子 |
今早一打開電視
就見到四川地震啲報導
身為中國啲同胞,,真係好心酸呀...>.<
再睇下報紙,,就見到...
好多救緩人員圍住
一個女仔同一個男仔
正在搬起d瓦礫,,佢地仲清醒....
壓住佢地啲系個老師
個到寫:[一個男老師當時
正系3樓逃走,,但得知
4樓有2個學生因為太驚而仲未走
就即刻跑番上4樓
抱住兩個學生準備走
但係好唔好彩,,走到半路
一大塊瓦礫跌咗落尼
個老師為咗保護d學生
就用自己啲身體去黨住
搞到全身骨折死亡....]
睇到尼到...有d眼濕濕
我心唸..如果個老師系自己顧自己啲話
唔理d學生,,只系自己走
自己就唔會死..但2個小生命就系
咁樣冇左,,真係1命換2命
仲有好多同樣啲事.
如果我係一個識救人啲紅十字
一早就己經去左四川,,可惜...
香港真係一個大福地,,
唔單止唔係地震啲區域
而且唔會有天災
真係身在福中不知福,
要好好珍惜,,善用尼個福地...^▼^ |
| 發表時間:2008-05-18 09:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 17 | »
|