| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 26 日 星期四  |
| 2008-06-26 |
分類: 開心嘅曰子 |
今日靜係番3個鍾
都唔知做乜::hea掛...
原來今日只係得F.1-3番尼~真係唔知囉- -
F.1去聽講座::F.2留係課室::F.3考TSA
唉...原來果個所胃嘅講座就係聽啲F.2講野
原全可以話係咩都聽唔到
咁聽唔到就緊係傾計啦<<<
個講座講左9個字..我都足足傾左9個字
跟住番classroom hea...
之後過多10分鐘就放小息lu...
放完就到F.2去禮堂活動
F.1就系課室...
Miss廖完全唔理我地囉
由得我地自生自滅~對我尼講係一件好事^.^
出位唔理::大叫唔理::傾計唔理::玩扭計識唔理<
不知幾free,,好耐冇試過咁<yo~~
玩完 傾完 訓完就打鍾lu..放學...
go home..練琴 打機 訓覺
|
| 發表時間:2008-06-26 11:27 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 21 日 星期六  |
| 2008-06-21 |
分類: 開心嘅曰子 |
e家係表姐屋企呀!
聽曰同佢去睇<魔幻王國>~奇待...
d人話好好睇啊!>.<
跟住堂家姐又話去溜冰
所以下午就去溜冰~yeach
夜晚就去"飲"
明天節目真豐富....^.^ |
| 發表時間:2008-06-21 09:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 19 日 星期四  |
| 2008-06-19 |
分類: 未分類 |
今曰放學即刻番去
because要接牙妹放學
跟住同牙妹一齊去奧海城同媽咪食飯
食完就去旺角驗眼,,深左25度呀>.<
but果個姐姐話唔係好深,,125度...
佢係我舅母嘅同學,,so唔洗比錢<yo..^.^
之後就去Deam Hair電負離子
坐左3粒鍾呀!!
我叫佢同我剪吓啲"陰"
點知佢同我剪到超短囉-,-
唉...咁算啦!都個死TB需d
佢同我吹頭,,個風筒鬼屎咁熱
搞到超痛
不過整體尼講都OK..
D哥哥好靚仔啊!<呵呵呵 |
| 發表時間:2008-06-19 11:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 18 日 星期三  |
| 2008-06-18 |
分類: 開心嘅曰子 |
Yo~今曰超輕鬆
聽日考中英文鈐聽
咩都唔洗溫,,勁上網<wa ka ka
聽日就考完啦
牙媽話同我去奧海城食europe go go`呵呵呵
跟住去驗眼<n年未去過>
跟住去整頭髮..唔知整完係咩樣呢~奇待>.<
聽日好好節日... |
| 發表時間:2008-06-18 06:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 17 日 星期二  |
| 2008-06-17 |
分類: Ok嘅曰子 |
今曰考中史,,唔係好識>.<
聽日考Maths,,好有信心
仲有兩日炸,,星期四同餅乾
去郎毫影貼紙相
因為我牙媽有$50 cupon
唔洗比錢...yo~
好想多d人去啊XD
今曰放學之後即刻番屋企
因為要訓覺-,-
琴曰訓覺訓到7:00p.m.
搞到夜晚訓唔到
好似隻貓頭鷹咁
好想快d到星期四
一尼去影貼紙相
二尼牙媽話同我去整負離子啊<yo`
快d 快d 快d 到星期四... |
| 發表時間:2008-06-17 12:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 17 | »
|