阿朱
CM呀唔該...
claire915
暱稱: 朱;)
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-20
2008-11-18
2008-11-17
2008-11-15
2008-11-12
文章分類
全部 (84)
Ok嘅曰子 (32)
sad嘅曰子 (6)
開心嘅曰子 (31)
未分類 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 84
留言總數: 47
今日人氣: 0
累積人氣: 1884
2008 年 7 月 20 日  星期日   晴天


2008-07-20 分類: 開心嘅曰子

今曰訓到11:00呀

12點幾全家總動員去食lunch

then買旅行d野

行到2:30..返屋企,因為3:00我要學網球

好彩岩岩冇late=='

去到原來只得5丁人...(唔計肥仔牙sir)

初初好曬...過左半個鐘之後就唔曬lu...<yeach>

唉...全部人都細過我嫁

搞到我好似好cool咁=.='

but佢地做d野真係無聊呀嘛

最慘就係連個牙sir都係咁wor...[問你死未orz...]

打完之後我就諗::係wor,,e家rc啲人佢地上緊手語br..(好想學哦>.<)

如果我唔洗學網球就去得啦,,但係我又想打網球wor...

返到去仲左個靚~涼<爽呀...yo

然後就一齊入荃灣,,買外賣上牙麻home食=]好味道

跟住go home睇[全美一叮]...

發表時間:2008-07-20 11:22 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 16 日  星期三   晴天


2008-07-16 分類: Ok嘅曰子

今焦一起身,食左個包

都唔知邊個買嘅,鬼屎咁大個=="

之後打機打機...

12:00牙妹放學

等埋牙媽番埋,我地一齊同牙妹落去公園玩=]

媽幫佢擺&#22021;~~笑死我之前影嘅相...可愛~~

去運動場~~

牙妹番學前影嘅=]

..................................................................................................................

玩完之後我去練琴

唔知點解一彈個首歌就會諗起過去嘅傷心事=[

 

    唉...不過算喇!!都已經過左去喇=)

    無胃再去回想了...

    就當自己作嘅一個故事

發表時間:2008-07-16 10:49 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 15 日  星期二   晴天


2008-07-15 分類: Ok嘅曰子

今焦我同牙媽去check牙呀~打冷震

一入到去,就聽到d吱吱聲

我咁驚睇牙醫就係因為呢啲聲

牙媽洗牙先,,之後到我

then再出去等check牙

點知原來牙媽book個陣

個護士冇幫我地book埋check牙

所以要等...

  輪到我地  入去(震...) 

個姐姐好靚嫁,,好快就check完=]

then我同牙媽去pizza hut食野

之後去書局賣F.1啲書

then go home~~

發表時間:2008-07-15 08:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 11 日  星期五   晴天


2008-07-11 分類: Ok嘅曰子

今焦7:30就起左身,,諗住8:30番到去

點知學校未開,打比牙媽

佢話佢一早就估到wor...=.="

冇理由番學買書買3個鐘wor...=="

番番屋企,比佢鬧囉咩事(唔服=/)

仲話我唔識管理自己啲野(超唔服=/)

又話埋我呢樣嗰樣(點都唔服=/)

    咁呀..老師都冇講咩特別

    靜係話今曰番去買書之嘛

    咁我點知姐,我又唔係未知.\ /.

    我係超唔服服服服服服服.......

之後食完野再番去買書

去到見到鄭怡  蘇梓  Amy  梁詩欣

原來蘇梓仲早過我,,7:30就番左尼=="

買完擺上車,牙媽係車等我

睇左陣佢地玩PSP

之後go home...

夜晚就去牙婆home食飯

.\ /.   .\ /.   .\ /.   .\ /.   .\ /.   .\ /.   .\ /.

發表時間:2008-07-11 11:36 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 9 日  星期三   晴天


2008-07-09 分類: 開心嘅曰子

今曰番去注冊,8:30a.m.就走得

放學同小璇一齊go home

跟住又訓左一陣

因為平時嘅我咁早冇可能起身

then又打左陣機

1點幾同牙媽出旺角食lunch

然後同表姐個同學一齊去[曰經]報學曰文

我覺得好貴,,but都值啦...=]

走個陣見到Cmm同許尻

都唔知點解佢地會響度=="

報完就go home lu...=)

發表時間:2008-07-09 07:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]