| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 8 日 星期二  |
| 2008-07-08 |
分類: Ok嘅曰子 |
今曰番去番1個鐘咋...
因為要派成績表
唉...全班27/40,全級171/240
全班退步左5個名次
全級...我都唔記得lu
不過餅乾同牙關都應該會同我一班
唔知仲有冇人同我一班呢!?!?
番到去牙媽都未起身
佢醒左之後即刻問我拎張成績表比佢see
我已經做曬心理準備
but竟然冇乜點鬧我 <正呀...
聽曰同表姐去[日經]一齊報名學曰文happy=]
|
| 發表時間:2008-07-08 11:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 5 日 星期六  |
| 2008-07-05 |
分類: 開心嘅曰子 |
今曰下午去舅父home個會所游水
佢個泳池好好游,,又夠深 點游都得=]
我地仲玩爬龍舟添<都唔知幾時變得咁kai=="
游完沖涼 沖完上番去舅父屋企 拎野走人
跟住去接表姐一齊睇<魔島傳奇>...
其實我覺得尼套戲唔應該叫<魔島傳奇>
你睇過就知,我超鐘意戲入面個間樹屋呀
都幾好睇嫁=]
返到屋企已經'謝'左 涼都冇沖就訓左
放且都沖左一次,唔想再沖第二次... |
| 發表時間:2008-07-05 11:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 1 日 星期二  |
| 2008-07-01 |
分類: 開心嘅曰子 |
今曰又去又一城溜冰啦[[我發覺我真係上癮了XD]]
不過今次係同堂家姐佢地去=]
超多人呀<排曬長龍呀orz...
but好快就可以入去lu
真係估唔到堂細佬佢著39號鞋囉-,-
我同家姐都係37號咋>.<"
不過對腳大有咩用呀,,佢都唔係好識溜-,-
so我同家姐好快就好尻咁唔理佢lu<呵呵呵@.@>
我地仲創咗個動作添<yo~
溜完之後就去野,之後食雪糕[[好味]]
跟住佢地去左我home同牙妹play
搞到屋企好熱鬧^.^
又one day啦lu... |
| 發表時間:2008-07-01 10:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 29 日 星期日  |
| 2008-06-29 |
分類: Ok嘅曰子 |
今曰要上大陸睇中醫
阿媽之前睇過,話好好wor
12:30係元郎西鐵站等
坐姨丈架車去...
我地過到去就去左果間[餃子王]食飯
之後就出發去醫管lu
原來嗰度係屋宛尼嫁
佢間醫管係其中一個單位~
佢個老婆好好人嫁
比野我地食=]
我同媽咪一齊入去
個醫師話我冇事,唔洗飲苦茶呀<yo~
......之後等全部人睇曬之後就番去lu...... |
| 發表時間:2008-06-29 10:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 27 日 星期五  |
| 2008-06-27 |
分類: 開心嘅曰子 |
今日11:00起身
12點約左蘇梓你九龍塘地鐵站等...
跟住一齊去又一城溜冰=]
行左好耐至搵到個溜冰場
入到去之後換鞋
果個人比左36號我..超窄囉>.<
要37至啱著
初頭蘇梓唔慣..之後溜得超快
玩理捉E因,,搞到我起累...=[
溜左好耐...3點幾走人::because清場
番到去即訓 真係好累...好累...好累...
仲發左場夢添 起身之後就去牙婆home食飯lu... |
| 發表時間:2008-06-27 11:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 17 | »
|