阿朱
CM呀唔該...
claire915
暱稱: 朱;)
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-20
2008-11-18
2008-11-17
2008-11-15
2008-11-12
文章分類
全部 (84)
Ok嘅曰子 (32)
sad嘅曰子 (6)
開心嘅曰子 (31)
未分類 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 84
留言總數: 47
今日人氣: 0
累積人氣: 1882
2008 年 8 月 18 日  星期一   晴天


2008-08-18 分類: 未分類

今焦10點幾起左身,諗住可以訓多陣

點知牙妹突然間入尼,搞到我醒曬-,-

之後姨媽打尼,話11:00去荃灣[稻香]飯茶

搞到我好匆忙..

去到見到婆婆已經霸左位

我地第一名先到,之後其他親戚都到lu..

二表哥講番佢細個比大表哥蝦個d野超搞笑=]

飲完之後牙爸士去打Tennis

婆婆go home,我地就去舅父個會所游水

超好玩,個泳池好大,d水好深=]

游完沖涼就go home lu..

發表時間:2008-08-18 12:38 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 14 日  星期四   晴天


2008-08-14 分類: 未分類

今曰10:00起身,之後落[太興]食早餐

11:00去迦南接牙妹放學,佢今曰整三文治呀"好味

接完佢之後就上樓睇奧運,之後同牙爸出街..

我地去郎毫無印買野"我買左個筆袋呀=]

then換野,,然後去m記食lunch

之後牙爸繼續行街,我就番去學琴..

學完就換衫去接牙媽放工,之後一齊去牙嫲屋企食飯

食完塔電梯個陣去到地下個陣嫁野唔開門wor..

搞到要幾個管理員尼至搞得掂

仲要係7月節搞d咁嘅野"邪>.<

發表時間:2008-08-15 12:05 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 12 日  星期二   晴天


2008-08-12 分類: 開心嘅曰子

我去左camp都唔記得寫blog添....我e家寫番先=]

....................................................................................................

4/8:

我約左牙關一齊搭MTR去荃灣

12:15去到荃灣"12:30啲人都尼齊lu...

點完名之後一心諗可以出發,but....掛左1號=='

而且曹公譚個度又2點至入得營,so1:30至尼番集合

但係e家已經1:00,所以我地就上左姨媽home坐..

 

1:30"出發

我地分團上小巴去曹公譚

去到係餐廳聽簡介會,then分房擺低d野

然後去跳舞室玩活動"d活動真係無聊+嘔心=='

then一齊番房休息,6:00食dinner<ok好味

然之後玩活動2"尋寶,d人攞曬我地組d野囉咩事=='

but後尾啲oc話規則有問題,所以取消遊戲"提早自由活動<ya=]

then上去沖涼,跟住番房,46啲oc全部入曬尼

so一齊玩啤牌"killer,7級珠...

牙關輸咗比人罰同林家家講"我愛你"

我輸咗比人罰擺sex  post

玩完芙姐訓覺,maybelle番房,郭靜留係我地房play

冇耐"郭靜同牙水打交"哈哈!我影左3段片呀~wa ka ka

then傾計,之後變左講鬼故"牙水講得生動又有趣=]

then我地去左oc房"好悶,個時已經5點幾

so我地番番601訓覺

 

5/6 :

7:00牙水叫我地起身=]

8:00落去食早餐"冇食過野...

之後玩活動3"超多game玩"舖舖我都比人捉=='

玩完番房休息,12:00食lunch

食完又係玩活動4"check point"我地組第2~yaya

then番上房休息,6:00食dinner<超飽-.-

食完我同牙關即刻衝上房汁野沖涼

之後天文台掛左3號,要離營=[

全世界人汁野...走人"本來2日3夜嘅camp變左2日1夜-,-

然後一齊搭bus去番荃灣地鐵站解散...

發表時間:2008-08-12 01:25 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 10 日  星期日   晴天


2008-08-10 分類: 未分類

唉!Qooza前幾日個網有問題,搞到上唔到"寫唔到blog...<唔好意思=]

---------------------------------------------------------------------------------

今曰10:30起身,全家人最遲起身係我囉=='

之後就一齊落m記食早餐,仲撞到學Tennis個d同學添=]

Then呀爸去車度take番d野

我,牙媽就同牙妹睇doctor(咩病唔可以講=])

我約左12:00去練琴,差d唔記得

練完番上去睇奧運跳水射箭<精采...55

then落去學Tennis...打打吓佢地落左尼睇我

搞到比緊賽嘅我緊張曬,所以我趕番佢地走~ha...

打完之後就番上去沖涼lu...=]

夜晚去左[加太賀]食野,之後就go home lu...

發表時間:2008-08-10 11:52 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 7 月 29 日  星期二   晴天


2008-07-29 分類: 開心嘅曰子

今早睇早場Badman,我覺得唔好睇

Badman明明可以有好多機會殺死個小丑

但又唔殺,咁編個story都只係想個story可以繼續-.-

實在唔好睇,之前個幾習好睇啲"

睇完之後去2%買左條褲=]

then番屋企hea陣,換衫去學tennis"好玩

比賽win左"冠軍<yaya~

之後番屋企沖涼,,訓左

發表時間:2008-07-29 09:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]