我去左camp都唔記得寫blog添....我e家寫番先=]
....................................................................................................
4/8:
我約左牙關一齊搭MTR去荃灣
12:15去到荃灣"12:30啲人都尼齊lu...
點完名之後一心諗可以出發,but....掛左1號=='
而且曹公譚個度又2點至入得營,so1:30至尼番集合
但係e家已經1:00,所以我地就上左姨媽home坐..
1:30"出發
我地分團上小巴去曹公譚
去到係餐廳聽簡介會,then分房擺低d野
然後去跳舞室玩活動"d活動真係無聊+嘔心=='
then一齊番房休息,6:00食dinner<ok好味
然之後玩活動2"尋寶,d人攞曬我地組d野囉咩事=='
but後尾啲oc話規則有問題,所以取消遊戲"提早自由活動<ya=]
then上去沖涼,跟住番房,46啲oc全部入曬尼
so一齊玩啤牌"killer,7級珠...
牙關輸咗比人罰同林家家講"我愛你"
我輸咗比人罰擺sex post
玩完芙姐訓覺,maybelle番房,郭靜留係我地房play
冇耐"郭靜同牙水打交"哈哈!我影左3段片呀~wa ka ka
then傾計,之後變左講鬼故"牙水講得生動又有趣=]
then我地去左oc房"好悶,個時已經5點幾
so我地番番601訓覺
5/6 :
7:00牙水叫我地起身=]
8:00落去食早餐"冇食過野...
之後玩活動3"超多game玩"舖舖我都比人捉=='
玩完番房休息,12:00食lunch
食完又係玩活動4"check point"我地組第2~yaya
then番上房休息,6:00食dinner<超飽-.-
食完我同牙關即刻衝上房汁野沖涼
之後天文台掛左3號,要離營=[
全世界人汁野...走人"本來2日3夜嘅camp變左2日1夜-,-
然後一齊搭bus去番荃灣地鐵站解散... |