| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 16 日 星期五  |
2008-05-16  |
分類: Ok嘅曰子 |
返到school,,就落去打排波
地理:同蘇梓係度玩無聊野
數學:計數,,跟住Miss廖
話我壞左好多囉唔該....-,-
(其實不嬲都都咁壞,,只系開學時未表露)wa ka ka
2x英文:對W.S,,仲聽左果首東東--We are the champion-,-
2x通識:悶...悶...悶,又唔訓得(因為班主任上>.<)
午假:陪簡豬上3樓拎番個銀包,,but人地唔肯比番佢
跟住發脾氣...放學又要我陪佢上去XD
中史:又係勁抄野,,真係抄到手'遠'
煲冬瓜:講奧運
放學:去唔到rc,,because....
問d com啦
夜晚去左阿婆屋企食飯
今曰真忙...>.<我已經2次冇去rc 啦XD
|
| 發表時間:2008-05-16 10:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 15 日 星期四  |
2008-05-15  |
分類: Ok嘅曰子 |
今早落左去打排波
地理:發呆
數學:小測--坐標
電腦:用Word
英文:睇[Secret Gardan]
家政:車裙帶...漂亮 漂亮
午假:蘇梓反甲,,恐怖
爆血...佢D指甲超長囉! ! !
跟住玩[小蜜蜂]
2x中文:作文
放學:打排波...
今天好簡單就過去了XD |
| 發表時間:2008-05-15 05:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 14 日 星期三  |
2008-05-14  |
分類: 開心嘅曰子 |
今焦一番到去就即刻飛咗
落去練舞 because第一堂
就係韻律...>.<"
韻律:考跳舞,,全team人
震曬...有D就驚到咩都唔記得曬
中文:做工作紙
英文:默書,,對W.S
科初:超悶...跟住Miss劉話比
我地聽格離2D解剖牛眼
嘩! ! !我都想解呀
一定好好玩
2x科初:有D無聊啲實驗做
but都只係老師做
so又係好悶....-,-
午假:同班fd傾計&玩"漢堡包"
Happy...超低能 勁搞笑
中史:又係做工作紙
數學:計數
放學:睇左一陣社排後同
餅乾&蘇梓去左郎毫坊
一日又快快地走了... |
| 發表時間:2008-05-14 05:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 13 日 星期二  |
2008-05-13  |
分類: Ok嘅曰子 |
今早有好多功課未做
so全部做曬佢
2x視藝:學速寫
2x英文:Miss歐楊同我講咗D野.....
地理:測驗
公民:專題'會'報
午假:排舞--丘子教極都唔識囉-,-
中文:癈話一大堆
數學:派番測驗卷,,呵-得18分
放學:操--都係教番個D野 |
| 發表時間:2008-05-13 09:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 9 日 星期五  |
2008-05-09  |
分類: 開心嘅曰子 |
今早又係做功課
數學:Miss廖冇番,,十萬個ya
傾計..傾計...再傾計
體育:考平衡木....
2x英文:聽書
2x中文:第一堂做W.S
第二堂考演講,,終於輪到我
係咁笑.....>.<"
午假:排舞
中史:整理D工作紙
音樂:考筆試
放學:打排波,,又中咗個波餅
仲要係中隻眼
第2次喇...\[ ]/"
跟住餅乾佢地係到
被尼被去,,佢地要去田徑
又唔去,係到被個阿sir
超無聊-,-打下打下無端端全村
人走曬....-_______-' |
| 發表時間:2008-05-09 08:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 17 | »
|