阿朱
CM呀唔該...
claire915
暱稱: 朱;)
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-11-20
2008-11-18
2008-11-17
2008-11-15
2008-11-12
文章分類
全部 (84)
Ok嘅曰子 (32)
sad嘅曰子 (6)
開心嘅曰子 (31)
未分類 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 84
留言總數: 47
今日人氣: 1
累積人氣: 1883
2008 年 6 月 12 日  星期四   晴天


2008-06-12 分類: Ok嘅曰子

今曰係考試嘅第3曰

考中文作文...

聽日sd左個sms比餅乾

問佢今曰放學留係school溫書好冇

佢話無問題,,但係今曰又話唔得o~

真係比佢激死-,-

跟住係巴士站見到岑采琁

同佢,,餅乾,,丘子一齊搭702

丘子轉去搭西鐵,,我同岑采琁

就轉車搭K16返屋企~

佢話一陣同佢牙媽去剪頭髮

咁岩我又想電負離子

就唸住同佢一齊去

but又打唔到比牙媽

so sd左個sms比佢

但係佢話個間野唔平

所以唸下唸下都係唔去lu...^.^

之前我有個fd sd左個sms笑話比我:

鄧不利多,去左多倫多,開

左間士多,係咁飲益力多,

飲到好大個波,一路睇勁歌,

一邊唱生日歌,唱到被人

開拖,打到入精神科,d護士

大波又大籮,條腰仲幼過地

拖,不過d樣好似修哥,搞到

你笑呵呵,

出院撞到呀PAUL,慘過照鏡

冇梳,睇完唔SEND比人讀就

死一世FORM FOUR

發表時間:2008-06-12 01:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 6 月 6 日  星期五   晴天


2008-06-06 分類: 開心嘅曰子

今曰係牙蘇  巢屎   希筒姐生日呀~

一返到去就同佢say[生日快樂!!]

2x視藝:睇埋出[慌失失奇兵]  搞笑

2x英文:對W.S ,,聽Listening<很專心啊

地理:大咀獸又冇番 yo...

公民:睇[忍者亂太郎]   又笑左一餐...

午假:同餅乾搭把傘出去玩

比個死人校工見到,,又係見黃sir

佢只係講左句:[又係一禮?!?!]就放人-,-

所以話[我地一禮多麼出名呢!!]wa ka ka

中文:玩水晶寳寳...

數學:狂小測~爽呀

放學嗰陣同佢地慶祝brithday

個蛋糕超好味

發表時間:2008-06-06 08:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 6 月 3 日  星期二   落雪


2008-06-03 分類: Ok嘅曰子

今早一落到去,,發覺冇曬d波~奇怪

中文:做能力導向~很乖乖啊^.^

通識:派卷...

2x英文:考讀poem,,要對住全班

心唸一定抽唔中我

but就係比佢抽中o~

2x數學:測正負數,,42/50  呵呵!!

then又講埋d咩道理

又要我地反思,,我真係有反到嫁

例如:

壞左   成績直下   心散左...

仲有好多好多

午假:玩筆仙...then落去hea-,-(都唔知係咪真嘅..)

中史:溫書後測驗but冇戴書>.<

普通話:大咀獸冇番...wa ka ka

放學去睇社排,,我個社win左呀~yeach

4:30走人,,即刻飛番去學piano

塔車個陣牙媽打尼,,話要我幫佢買雞蛋仔

果個咁嘅阿蟬整鬼死咁奈,,搞到我遲到...

發表時間:2008-06-03 07:57 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 28 日  星期三   陰晴不定


2008-05-28 分類: 開心嘅曰子

今焦好早返到..so落左去打波~

數學:好留心呀..呵呵呵

P.E:考筆試,,考完周生比我地打波<Happy

2x英文:Oral~睇住個鬼婆換con-,-

佢真係超肥lo....

跟住上番Miss歐楊啲魔鬼堂..慘>.<

2x中文:考口試..終於到我

個題目都唔係好難姐...^.^

午假:全程打波~~爽呀...

難得唔洗留午假

中史:又係工作紙-,-

音樂:唉!!真慘慘慘慘慘慘慘

彈到乜咁...初頭ok

but後尾越尼越快

有d人話好怪,,有d人話好聽

下次一定要彈好d呀

放學去睇社排..但餅乾比人拉左去比賽

so惟有坐定定睇波--群社win左  ya ya ya

餅乾打完之後我地自己又打左好奈~超happy

仲好多人一齊打添

發表時間:2008-05-28 06:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 5 月 27 日  星期二   晴天


2008-05-27 分類: sad嘅曰子

今早落左去打波...超激

2xMath:教二元一次方程..一點就明曬^▽^

倫宗:又係廢話一大堆

中文:測...驗

2xEng:一開波就追功課

好彩只欠罰抄..冇乜點比人鬧

2x科初:岩岩唸住上lab個陣

簡xx話唔見左個銀包,,話左比老師聽

跟住冇得上堂,,要check  bad=[

唉!個電話又要比人收...

已經等2次啦! ! !要記缺點..

真係唔知點同牙媽講好

有冇人可以教我點做??

尼件事阻左我地1堂...

放學就去操,,尼次系最後一次操啦~~Happy

自覺比以前操得好左dd...^.^

發表時間:2008-05-27 07:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]