| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 12 日 星期四  |
| 2008-06-12 |
分類: Ok嘅曰子 |
今曰係考試嘅第3曰
考中文作文...
聽日sd左個sms比餅乾
問佢今曰放學留係school溫書好冇
佢話無問題,,但係今曰又話唔得o~
真係比佢激死-,-
跟住係巴士站見到岑采琁
同佢,,餅乾,,丘子一齊搭702
丘子轉去搭西鐵,,我同岑采琁
就轉車搭K16返屋企~
佢話一陣同佢牙媽去剪頭髮
咁岩我又想電負離子
就唸住同佢一齊去
but又打唔到比牙媽
so sd左個sms比佢
但係佢話個間野唔平
所以唸下唸下都係唔去lu...^.^
之前我有個fd sd左個sms笑話比我:
鄧不利多,去左多倫多,開
左間士多,係咁飲益力多,
飲到好大個波,一路睇勁歌,
一邊唱生日歌,唱到被人
開拖,打到入精神科,d護士
大波又大籮,條腰仲幼過地
拖,不過d樣好似修哥,搞到
你笑呵呵,
出院撞到呀PAUL,慘過照鏡
冇梳,睇完唔SEND比人讀就
死一世FORM FOUR
|
| 發表時間:2008-06-12 01:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 6 日 星期五  |
| 2008-06-06 |
分類: 開心嘅曰子 |
今曰係牙蘇 巢屎 希筒姐生日呀~
一返到去就同佢say[生日快樂!!]
2x視藝:睇埋出[慌失失奇兵] 搞笑
2x英文:對W.S ,,聽Listening<很專心啊
地理:大咀獸又冇番 yo...
公民:睇[忍者亂太郎] 又笑左一餐...
午假:同餅乾搭把傘出去玩
比個死人校工見到,,又係見黃sir
佢只係講左句:[又係一禮?!?!]就放人-,-
所以話[我地一禮多麼出名呢!!]wa ka ka
中文:玩水晶寳寳...
數學:狂小測~爽呀
放學嗰陣同佢地慶祝brithday
個蛋糕超好味 |
| 發表時間:2008-06-06 08:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 3 日 星期二  |
| 2008-06-03 |
分類: Ok嘅曰子 |
今早一落到去,,發覺冇曬d波~奇怪
中文:做能力導向~很乖乖啊^.^
通識:派卷...
2x英文:考讀poem,,要對住全班
心唸一定抽唔中我
but就係比佢抽中o~
2x數學:測正負數,,42/50 呵呵!!
then又講埋d咩道理
又要我地反思,,我真係有反到嫁
例如:
壞左 成績直下 心散左...
仲有好多好多
午假:玩筆仙...then落去hea-,-(都唔知係咪真嘅..)
中史:溫書後測驗but冇戴書>.<
普通話:大咀獸冇番...wa ka ka
放學去睇社排,,我個社win左呀~yeach
4:30走人,,即刻飛番去學piano
塔車個陣牙媽打尼,,話要我幫佢買雞蛋仔
果個咁嘅阿蟬整鬼死咁奈,,搞到我遲到... |
| 發表時間:2008-06-03 07:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-05-28 |
分類: 開心嘅曰子 |
今焦好早返到..so落左去打波~
數學:好留心呀..呵呵呵
P.E:考筆試,,考完周生比我地打波<Happy
2x英文:Oral~睇住個鬼婆換con-,-
佢真係超肥lo....
跟住上番Miss歐楊啲魔鬼堂..慘>.<
2x中文:考口試..終於到我
個題目都唔係好難姐...^.^
午假:全程打波~~爽呀...
難得唔洗留午假
中史:又係工作紙-,-
音樂:唉!!真慘慘慘慘慘慘慘
彈到乜咁...初頭ok
but後尾越尼越快
有d人話好怪,,有d人話好聽
下次一定要彈好d呀
放學去睇社排..但餅乾比人拉左去比賽
so惟有坐定定睇波--群社win左 ya ya ya
餅乾打完之後我地自己又打左好奈~超happy
仲好多人一齊打添 |
| 發表時間:2008-05-28 06:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 27 日 星期二  |
| 2008-05-27 |
分類: sad嘅曰子 |
今早落左去打波...超激
2xMath:教二元一次方程..一點就明曬^▽^
倫宗:又係廢話一大堆
中文:測...驗
2xEng:一開波就追功課
好彩只欠罰抄..冇乜點比人鬧
2x科初:岩岩唸住上lab個陣
簡xx話唔見左個銀包,,話左比老師聽
跟住冇得上堂,,要check bad=[
唉!個電話又要比人收...
已經等2次啦! ! !要記缺點..
真係唔知點同牙媽講好
有冇人可以教我點做??
尼件事阻左我地1堂...
放學就去操,,尼次系最後一次操啦~~Happy
自覺比以前操得好左dd...^.^ |
| 發表時間:2008-05-27 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 17 | »
|