| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 15 日 星期六  |
好好味呀! !  |
分類: 開心嘅曰子 |
今日焦早補習,補完就去
奧海城食[euro go go]食lunch
跟住肥關打尼,佢話佢番學見到佢
最衰我冇報個英文course啦!
夜晚我哋自制三文魚骨,好
好味呀!不過好漏,食到超飽....
|
| 發表時間:2008-03-15 09:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 14 日 星期五  |
唔記得著U呀! >.</  |
分類: sad嘅曰子 |
呀! ! !救命呀!今曰唔記得著U呀.(U=制服)
我琴晚係完全冇咗件事囉 !
又約咗人哋補習,搞到又要打電比人唔去得.
嘩!操個時一開波就要單腳企
4分鍾,真係差D累到抽筋啊!
所以計我話都係由郭靜樺操番好D
嘻嘻!Bye要訓覺lu....
|
| 發表時間:2008-03-14 11:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 13 日 星期四  |
唉!乜我個樣好細個咩  |
分類: Ok嘅曰子 |
唉!今曰番學一出我個座
就有一個同我差唔多樣啲from1
問我[今曰小學停課br,點解你番學?]
我o曬咁話[吓...我from1嫁啦br]
跟住佢話[哦!嘻嘻,唔好意思]
我串佢話[係br...今曰小學停課br
點解你番學?]佢冇嘢講...........
第1個小息,佢又落咗尼啦!
班人又話[喂!喂!喂!佢落咗尼呀!]
唉!你估我冇眼嫁咩,一早睇到la..=.= |
| 發表時間:2008-03-13 08:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 12 日 星期三  |
放學後...德貞VS培道  |
分類: Ok嘅曰子 |
今曰放咗學之後我要上YBT,係
紅十字D必修課程.上完之後,阿璇姐
同我一齊,我話想食個撈麵,
咁岩岩又見到我哋德貞對培道,
而阿lu又比緊賽,肥關即刻撲埋去
過左冇幾耐,肥關走咗.我哋就繼續睇
因為........我知道我D fd都知Why
嫁啦!係咁先,88 |
| 發表時間:2008-03-12 08:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 11 日 星期二  |
救命呀! !Help......  |
分類: sad嘅曰子 |
唉!今曰好[黑仔]呀!上家政堂又唔
記得帶嘢!搞到冇得做嘢
跟住紅十字又係咁操,放得個5分鍾break
仲有呀!整個紅十字D人都
知道我仲意佢啦!頂.....真係
激死我啦 最需都係個個菜婉雯
我話比佢聽佢就同我爆曬出去
真係唔知如果佢知道左點算.....
唉!總知今曰心情超差差差差差差差差差差差差差差差差差.........啊!
|
| 發表時間:2008-03-11 06:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|