昨晚訓前.....我想好了計劃~
每天起來後.....食完早餐.....做完家務
便練半小時小提琴! 日復一日....我相信我一定可以進步!
再來變是要在今個星日前做完MTH!!!!
然後便開始做pj.....
17, 18, 19 日回鄉休息(受苦)
然後20 日- 24日 玩盡
25 日開始預習課本.....
如果我真的做得到的話....
我相信我會成功的!!!!!
-------------------------------------------------------------------
今天早上我的確練了小提琴~
不過我的琴....音色實在差...表現不了我的功力XD
今天做MTH 做到page 8 了~
今晚還要keep 住做...
好多不會做.....嗚......
今天一邊做一邊玩電腦.....做得好慢
今天down 了許多美美的wallpaper!!
謝燕~
我打算換qooza 的background XD
不過一定好煩~
這陣子不知怎的.....天天吃惠康的小丸子~
上癮了? 不知道...
我好肥好肥....要減啦!!!!!!!
唔可以再飲有益腸胃ge 益力多...
唔可以再食咁多野..
唔可以成日坐係度...
要日日做運動!!!!!
我要瘦D!!!!
-----------------------------------------------------------------
http://hk.news.yahoo.com/070809/12/2dbux.html
天才.....9 歲報大學....唉
他的哥14 歲便入牛津.....真係天才家族
都唔明點解d 人可以咁變態~
如果係天生ge 就ok.....但父母迫的話呢~
那麼就真是慘了.....有一個開心的童年是重要的~
一生人只有童年是可以無憂無愁...
可以不用工作.....
人大了.....煩惱便多了....欲望便多了~
會想達成更多的欲望.....更辛苦地生活..
真是欲大欲辛苦呀!
小孩的欲望是一堆玩具..
但成人的欲望卻是一堆名牌~
小時候有爸媽照料~ 大了便要自己照料自己~
小時候的快樂是沒法取代的~
8 號風球掛上了~
但我不覺有風/ 有雨 = =
↑扮8 號風球.....上班族放工!
排大隊乘小巴....掛到出馬路
擔晒傘....好正ar 個場面~
|