個人資料
claiyee
暱稱: Laiyee 小姐
性別: 女
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
2008-08-14
2008-08-13
2008-08-12
2008-08-04
2008-08-03
日誌分類
全部 (350)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
我的好友
我的連結
尚無任何連結
搜 索
RSS Feed

2007 年 8 月 11 日  星期六   雨天


2007-08-11 驚訝

今天沒有練小提琴~ 破壞了計劃...

原因是...我11:00 才起來 = =

媽跟妹又拋下我跟auntie 們逛街了....心酸

她們次次逛街都有收獲....

但當我跟埋去的時候卻沒有..

算....我不計較....誰叫我要學琴

一起來便食午飯.....

吃了半盒....留下半盒今晚吃....人生真慘

燕燕就好啦~.....可以換新手機 - -

好羨慕......好想扔左部T628...

今天獨自在家的日子...

聽歌 + 玩電腦是專利...

不過我也很乖仔....我做了數..

做到page 11 啦.....wakaka

雖然fly 了不少....但也快做完了~

我今晚一定要完成....

我昨天改了qooza 的background.....

有何意見?? 很美吧XD

今天收到鋼琴missy 遲來的生日禮物 XD

謝ms. 高!

今天晚上....記住睇新聞透視...7:00

我地3C 會上鏡呢!

我會錄起佢!!!!! 我地3C 一齊上鏡....好值得留念

 

 




2007 年 8 月 10 日  星期五   雨天


計劃~ 驚訝

昨晚訓前.....我想好了計劃~

每天起來後.....食完早餐.....做完家務

便練半小時小提琴! 日復一日....我相信我一定可以進步!

再來變是要在今個星日前做完MTH!!!!

然後便開始做pj.....

17, 18, 19 日回鄉休息(受苦)

然後20 日- 24日 玩盡

25 日開始預習課本.....

如果我真的做得到的話....

我相信我會成功的!!!!!

-------------------------------------------------------------------

今天早上我的確練了小提琴~

不過我的琴....音色實在差...表現不了我的功力XD

今天做MTH 做到page 8 了~

今晚還要keep 住做...

好多不會做.....嗚......

今天一邊做一邊玩電腦.....做得好慢

今天down 了許多美美的wallpaper!!

謝燕~

我打算換qooza 的background XD

不過一定好煩~

這陣子不知怎的.....天天吃惠康的小丸子~

上癮了? 不知道...

我好肥好肥....要減啦!!!!!!!

唔可以再飲有益腸胃ge 益力多...

唔可以再食咁多野..

唔可以成日坐係度...

要日日做運動!!!!!

我要瘦D!!!!

-----------------------------------------------------------------

http://hk.news.yahoo.com/070809/12/2dbux.html 

天才.....9 歲報大學....唉

他的哥14 歲便入牛津.....真係天才家族

都唔明點解d 人可以咁變態~

如果係天生ge 就ok.....但父母迫的話呢~

那麼就真是慘了.....有一個開心的童年是重要的~

一生人只有童年是可以無憂無愁...

可以不用工作.....

人大了.....煩惱便多了....欲望便多了~

會想達成更多的欲望.....更辛苦地生活..

真是欲大欲辛苦呀!

小孩的欲望是一堆玩具..

但成人的欲望卻是一堆名牌~

小時候有爸媽照料~ 大了便要自己照料自己~

小時候的快樂是沒法取代的~

8 號風球掛上了~

但我不覺有風/ 有雨 = =

100_0023  

100_0026  

100_0034  

↑扮8 號風球.....上班族放工!

排大隊乘小巴....掛到出馬路

擔晒傘....好正ar 個場面~

 

 

 


« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ... | 175 | »