琴日同琳傾計....
想問一個問題...
乜我個樣/ 個人真係好串咩?
阿琳話我黑起口面講野果陣個樣會好串
串........岩放係我身上嗎?
唔通就係因為咁.......我面試通常都會唔成功?
-----------------------------------------------------------------
down 完大部份ge 相啦終於!!!
今日9:30 起身.....做數 (真勤力)
d 數暫時唔太難....不過做到Q59 only xd
部腦個fan 可能壞左...
用左一陣就發熱......跟住hand 埋
跟住玩.......做家務......食野.....同阿琳傾計
再來....食飯
跟住執野.....見到條鍊真開心xd
出圖書館還書......被罰了$6
本來琴日還only $3.....但係阿妹點信得過ga...
琴日我又去左書展wor - -
算......$6 姐......當我捐比圖書館買新書ge
跟住去學琴........首野彈到我差d 發脾氣
花之圓舞曲 = =
返來......謝阿琳+3b sd 相比我....唔洗我自己down
今晚要睇新聞透視!!!!!
唔知到我地上次被訪問ge 內容未呢? (唉)
再來.....香港小姐選舉 (雖然唔令..但可以捉佢地ge x 態)
↑原來我唔係好肥 (3b 話我, 琳同燕ge 後邊好似樣xd)
|