終於訓返自己張床.....好舒服~
9:30 起身....10:15 出門口返學校買書買校服
校裙買多件........d 書超貴....
不過見到新書..真係好開心xd
今日又要當值啦~
買晒書.....同阿媽阿妹食小丸子...
跟住返去on duty..
今日返去ge 目的就係hea~
返去on 4 個鐘ge 目的係為左等8 個人..
果8個真係....害人不淺啦
一時守下門口.....一時守下rm 29
ms. lau 話地庫上次執晒d 野係門口...
而家學校話果個門口有用.....
所以我地要執返..
咁岩mio, iky, 3b 佢地又返黎買書wor..
咁就大家一齊執啦~
沒開燈, 黑黑的, 大大的禮堂.....
一點兒聲音也沒有..
只有我們一行人的腳步聲
迴蕩在禮堂悶悶的空氣中
偶爾才有一兩聲iky 扮鬼的聲音
終於明白為何地庫會傳出鬧鬼之事
跟住執執執.....超快搞定xd
keep 住當值...
熱....不過開左pta 個冷氣....呵呵
跟住就去rm 29....有冷氣.....wakaka
等等等.....等到3:00.....得返一個人未註冊
成組人keep住等
3:55 分.......佢.......似終都係冇黎到
missy 呢個時候唔知點解知道....原來佢移左民~
真係激死....白白等左成個鐘
好心佢做人為人諗下啦...
唔黎都通知聲啦~
真係黑人憎
返到屋企.....訓覺
食飯....睇電影....
無聊地過了~
聽日係真正放暑假ge 日子
wakakaka........大家relax 下吧!
|