近幾日,個人好似謝哂咁=.=都唔知搞咩好
聽日要交tsa,完全冇郁過....天啊!放過我啦!
突然好有預感,自己第2學期d成績會炒到七彩
今日既心情真係好似巴黎鐵塔反轉再反轉,
朝早收到張紙,寫18號唔洗返,一收到,以為係8號,
我地大課果組係到狂歡,之後其他人葡萄我地
後尾無啦啦有條友話,睇清楚,18號黎架!
之後我地成組比人笑到面黃....
後尾好似第3堂,波波圓無啦啦入黎,話:唔好意思呀......(閱讀全文)