頭先7點幾,同tony,肥仔解,ivan,唐唐,膠神
同埋雞蛋去左裕滿人家打邊爐
hea左兩粒半鍾....任飲任食,爽,鋤D+打機
,果到d雪糕都好正,
臨走先知出事....個肚腩.....天啊........
平安夜係屋企過,真陰公