今日去生態遊,去到碼頭先知原黎係之前
炒車地點既附近.....觸景傷情.....
上船之後,hea到爆,塞住個耳機係咁食野,落過船兩次,l
unch食杯面,覺得自己好節儉,哈哈,話事話,呢兩日
暴飲暴食,體重好似增加左好多囧..
回程果陣先知我地組係全班第一,其實我地好似全組得
溫利榮做野,真係辛苦哂佢.....
今日晨早返學校,上課室擺好d野食,搬好d野
之後去hall睇show,有d人唱歌唱到走哂音,好離譜囧,
仲有隊band,佢一開波,d人打鼓,彈吉他都ok,但個主音
一出聲就大獲.....個司儀d gag好爛....睇完就返課室,
好多野食,食到飽哂,之後玩killer,最尾果場,miss
話有獎品,我係咁舉報係咁估錯,係咁有人返生我,我都
仲係咁舉報係咁估錯.......好爽,抽獎中左盒朱古力,
好好玩,好ha......(閱讀全文)