由於近日接到一位名為"小明妹妹"的人投訴.
投訴內容為 : 5CM 太少打Bl0G -__-
而5CM回應理由為 : 因為唔想打.所以唔打xd.
但為了應小明妹妹的要求. 所以呢篇系F0R佢既-v-;
要講既講晒. 系咁..
p.s 下次再有咩投訴. 就系到投啦v3v