|
|
| ♥中秋節快樂=p.♥ |
分類: 未分類 |
今個中秋. 又系留守系屋企-v-
好想出街玩牙. 個個都去海濱`
澄又話同屋企人食飯. 點知走去玩. 真系衰aVa;
仲要打電話同我講去緊玩-_-v
小明又唔出得街. 究竟你幾時先可以行街牙!
慧.... 唔想約=3= 我唔想煩死xd.
頭先見到出面勁多人放孔明燈. 一次過成13個一齊放a0a`
我要玩玩玩玩玩牙.! 我唔想留系屋企. 嗚__
尋晚好正` 去左熊貓酒店食飯. 同啲親戚做節/3\
系個熊貓商場度行. 感覺好大鄉里出城xp.
ps. 有個auntie上左黎. 叫我出去玩-v- 唔走唔得.
先閃了. 下次再講埋未講果啲=_=
|
|
|
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 69 | »
|