| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 29 日 星期二  | |
| 有開心,,都有唔開心 |
今日去睇戀愛初歌"同細包,,美儀,,,,阿琳同埋大舊....
今日知道左d野囉..."so好嬲好嬲......好想喊....."多謝大舊你...唔該哂"
不過今日都係喊左出黎................"""""""
好對唔住既,,,,,,我好似搞到比面色你地睇呀可?
不過唔關你地事架,,對唔住呀........................真係好對唔住.,..
其實呢句對唔住.......一直好想同細包講"
自從之前嘈左之後,,,,搞到大家朋友既關係一落千丈咁......
到家陣呢刻....你都仲係唔鋸我 right?唔好意思...."
係apm,,佢地走左.................""""得番我同大舊.....
係到傾計,,,,,大舊,,唔好喊吧!!!!
終有一日"""""""""""""""佢""""""""""""""""""會明________你______"
傾傾下,,,,,有2條女走埋黎傾計....."[幾得意 =.="]
仲問左我地拎電話....."佢地係咁係到話me得意...我都唔知比咩反應佢好"
咁我咪話番佢得意囉..."大家係咁估大家幾歲咁-3-!!!
估左一條仔幾歲....不過真係一d都唔似15-3-.....成個姚明咁...真係吹漲,,
又問我同大舊一條問題_______"...真尷尬",,,=.=.......
後尾傾左陣,,,換左電話後,,,咁就......走了....."
ps"今日係我的錯___搞到咁,,,好對唔住...."
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
夜晚9點鐘出左去""""
哄番佢>v<" 對唔住唷......"
差唔多坐到10點9到咁,,,,,咁我就走,,,,
番到去都成11點 -3-
1點鐘就訓了" shit!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-08-29 08:08 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 妖\ . / |
現在時間:7點48分-3-!
頂....呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 天呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
比番一日時間我可以安心咁訓下覺得唔得架姐.............""""""""""
一日呀抽根,,,一日阿媽又換床單,,,今日....無啦啦叫我去阿媽張床訓.."
你地做乜春呀.,...?你地早起身,,,唔代表我要呀.....................
仆街呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 真係好撚鳩賤.......
係咁不斷講學校既野,,,,頂......我想講我好憎囉!!!!!!!!!
---------------------------------------------------------------------------------------
大舊ar!!!!!你 online啦,,,,,我好悶呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!
期待今日的旅程""""^^" |
| 刊登時間︰2006-08-29 07:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 28 日 星期一  | |
| 給媽媽吹漲了=0= |
今日....-3-一早比阿媽嘈醒左......"
佢話要換床單,,,,叫我去佢張床訓住先-0-
我本來採佢都傻,,,後尾佢係好煩既狀態下,,,我最終被屈服....."
眼訓,,過左陣又訓左..........訓訓下,,,,佢又嘈我起身=.=......凸"
佢話你今日係咪去探阿婆,,,,咁我咪話係囉,,,,跟住佢就話好啦,,咁你起身啦咁"
o no fuck=v="""果陣8點半ja頂....-3-........8點半起身去探阿婆,,阿婆都未起身啦!!!!!傻..."
咁我又被佢屈服左....."shit!!!!!咁整野,,,""""咁9點就出發啦.....
上到車........完全不顧儀態訓教=3=""""真係好眼訓囉..."勁無奈""
如果識我既人見到我咁樣....冷靜d-3-....我知我果刻冒住生命危險訓教[想打我嗎]=.="
哈哈-3-".......去到阿婆屋企都係先得10點到..........咁就吹吹吹水..."
到左11點幾,,阿媽落街買麥記.....得番我同阿婆,,,,
無啦啦睇緊電視,,阿婆比張1000蚊我叫我收埋買野食=.=
咁我緊係冇要到啦,,傻既-0-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
最後都係冇拎到佢錢就走啦.....=.=[有少許失望]"
100都好呀...不過我真係唔想收你咁大張@@"
去完之後,,,,咁就同左佢地成班[包,舊,美儀同埋琳]一齊啦...哈哈-3-!
今天落大雨,,同大舊舊臨雨,,,,,好正......."隻feel!
係3樓平台煲煙煲煙.......今日6-8飛到啦,,,成績好叻架啦....^^
煲煙,,hea,,吹水咁......坐到5點3到,,,陪大舊走人.....!!
ps"大舊....................一齊戎煙......!!!!!!!!!!!!!!
期待聽日** |
| 刊登時間︰2006-08-28 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 87 | »
|