cnlo910
暱稱: ||【°GaPPP肥子*°...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做一天的乖女=.="
失常-v-"ELLA"
我有我夢與想-3-!
呵呵-3-vv
Sorry""大舊
文章分類
全部 (260)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 94
今日人氣: 1
累積人氣: 5880
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 8 月 29 日  星期二   晴天
有開心,,都有唔開心

今日去睇戀愛初歌"同細包,,美儀,,,,阿琳同埋大舊....

今日知道左d野囉..."so好嬲好嬲......好想喊....."多謝大舊你...唔該哂"

不過今日都係喊左出黎................"""""""

好對唔住既,,,,,,我好似搞到比面色你地睇呀可?

不過唔關你地事架,,對唔住呀........................真係好對唔住.,..

其實呢句對唔住.......一直好想同細包講"

自從之前嘈左之後,,,,搞到大家朋友既關係一落千丈咁......

到家陣呢刻....你都仲係唔鋸我 right?唔好意思...."

係apm,,佢地走左.................""""得番我同大舊.....

係到傾計,,,,,大舊,,唔好喊吧!!!!

終有一日"""""""""""""""佢""""""""""""""""""會明________你______"

傾傾下,,,,,有2條女走埋黎傾計....."[幾得意 =.="]

仲問左我地拎電話....."佢地係咁係到話me得意...我都唔知比咩反應佢好"

咁我咪話番佢得意囉..."大家係咁估大家幾歲咁-3-!!!

估左一條仔幾歲....不過真係一d都唔似15-3-.....成個姚明咁...真係吹漲,,

又問我同大舊一條問題_______"...真尷尬",,,=.=.......

後尾傾左陣,,,換左電話後,,,咁就......走了....."

ps"今日係我的錯___搞到咁,,,好對唔住...."

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

夜晚9點鐘出左去""""

哄番佢>v<"  對唔住唷......"

              差唔多坐到10點9到咁,,,,,咁我就走,,,,

                      番到去都成11點 -3-

                              1點鐘就訓了"  shit!!!!!!

刊登時間︰2006-08-29 08:08 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
妖\ . /

現在時間:7點48分-3-!

頂....呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   天呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

比番一日時間我可以安心咁訓下覺得唔得架姐.............""""""""""

一日呀抽根,,,一日阿媽又換床單,,,今日....無啦啦叫我去阿媽張床訓.."

你地做乜春呀.,...?你地早起身,,,唔代表我要呀.....................

仆街呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  真係好撚鳩賤.......

係咁不斷講學校既野,,,,頂......我想講我好憎囉!!!!!!!!!

---------------------------------------------------------------------------------------

大舊ar!!!!!你 online啦,,,,,我好悶呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!

期待今日的旅程""""^^"

刊登時間︰2006-08-29 07:37 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006 年 8 月 28 日  星期一   晴天
給媽媽吹漲了=0=

今日....-3-一早比阿媽嘈醒左......"

佢話要換床單,,,,叫我去佢張床訓住先-0-

我本來採佢都傻,,,後尾佢係好煩既狀態下,,,我最終被屈服....."

眼訓,,過左陣又訓左..........訓訓下,,,,佢又嘈我起身=.=......凸"

佢話你今日係咪去探阿婆,,,,咁我咪話係囉,,,,跟住佢就話好啦,,咁你起身啦咁"

o no fuck=v="""果陣8點半ja頂....-3-........8點半起身去探阿婆,,阿婆都未起身啦!!!!!傻..."

咁我又被佢屈服左....."shit!!!!!咁整野,,,""""咁9點就出發啦.....

上到車........完全不顧儀態訓教=3=""""真係好眼訓囉..."勁無奈""

如果識我既人見到我咁樣....冷靜d-3-....我知我果刻冒住生命危險訓教[想打我嗎]=.="

哈哈-3-".......去到阿婆屋企都係先得10點到..........咁就吹吹吹水..."

到左11點幾,,阿媽落街買麥記.....得番我同阿婆,,,,

無啦啦睇緊電視,,阿婆比張1000蚊我叫我收埋買野食=.=

咁我緊係冇要到啦,,傻既-0-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

最後都係冇拎到佢錢就走啦.....=.=[有少許失望]"

100都好呀...不過我真係唔想收你咁大張@@"

去完之後,,,,咁就同左佢地成班[包,舊,美儀同埋琳]一齊啦...哈哈-3-!

今天落大雨,,同大舊舊臨雨,,,,,好正......."隻feel!

係3樓平台煲煙煲煙.......今日6-8飛到啦,,,成績好叻架啦....^^

煲煙,,hea,,吹水咁......坐到5點3到,,,陪大舊走人.....!!

ps"大舊....................一齊戎煙......!!!!!!!!!!!!!!

                                  期待聽日**

刊登時間︰2006-08-28 09:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]