-3-""""
部電腦好番啦=3=,,,不過....好吹漲囉""
頂頂頂,,條友仔都唔靚仔ge,,,,勁,,,樣衰...."
仲要係到踩踩踩...........=W="
到呢個時間先搵到隻碟囉,,,仆街=.=......."我老豆真係叻少陣都唔得"
人地上到黎你先搵隻碟出黎...."你你..你......唉-3-"
咁就哂左$550,,,我老豆真係......................."
整完打比大舊,,,諗住叫佢幫幫手....搵下 msn咁......
點知.....-0-.......算啦..............."""
唉....""
夜晚,,,,,落左街,,,,,,,,,10點幾番屋企........."
番到黎,,,又同阿哥爭電腦-3-"
我輸了___________不過隔左10分鐘佢又比我玩番.....
佢去訓教....."凸然發惡夢的他,,,-0-....係到打張床.....@@"
嚇到我呀........又係到發開口夢,,又唔知佢講咩....=.="
唉.....-0-...................................現在時間.....12點47分....-3-!
好悶也................****
PS*至那天開始,,,,,,我發覺,,,,跟你遠了... 很多野都變了"
可能"你"對我仍然有保留" 不過我一d都唔會怪你.. ^^
希望我地可以變番之前咁..... |