cnlo910
暱稱: ||【°GaPPP肥子*°...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做一天的乖女=.="
失常-v-"ELLA"
我有我夢與想-3-!
呵呵-3-vv
Sorry""大舊
文章分類
全部 (260)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 260
留言總數: 94
今日人氣: 0
累積人氣: 5890
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2006 年 7 月 21 日  星期五   晴天
*V*轉了日期

唷-V-"原來今日的通頂改了日期...幸好小P話給我知..."

真係玩野GE-3-!!!輪都唔撥個黎,,HEHE-0-!!!!!!!!

今日沒有出街,,,因有很多因素,,,-W-!

在家中也覺很熱呀.....出到街溶掉了啦-0-!!!!!

岩岩整左個背景,,,,又換了.....=.=...

我覺得呢個好D....唔係搞到睇唔到D字,,"""

明天星期六了....."唔知真的可以嗎????

大舊,,靠你啦@@聽日食粥食飯食屎飲尿就靠哂你啦/ . \

呵呵-V-!"今天整天也在玩電腦,,MSN,,,,同阿琳傾左好耐-0-

次次係屋企都係咁GA我地@@"真係無聊呀可?

不過好過自己悶....."呵-333-!!!!!!!!!!!!!!!

最衰果下,,,,-0-....我手多得制搞到明星無了呀....>v<

明星我地冇緣呀..................再見了呀-3-!

          如果有人有明星的碟....請告訴我吧plx=3=!

PS"_____阿GAP的15歲大壽呀,,,恭喜恭喜.....***

                    生日快樂AR>V<"其實係聽日-0-!

刊登時間︰2006-07-21 03:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006 年 7 月 20 日  星期四   晴天
-3-!!!!!!坐上迴旋木馬

-3-.....今朝,,停電,,停3粒鐘....."SO我一早起左身搞野出門口..

點知,,,,,,,,,比人講左句[係電話],,,

心諗...你唔係也?你有事我都唔會咁對你囉一定,,,我有事你訓教算,,

你真係好好朋友囉咁...訓教...........好.......算啦..............

         唉...........果刻真係好無奈好無奈!!!!!果句野呢,,我會記住既**

後尾好彩搵到個陪我...美儀-v-"呵呵,,真的多謝你唷.."

後尾係翠屏呆,,,,-0-.......呆左陣上左美儀訓陣教.."

不過玩左陣好耐-3-.....笑都笑到碌地了..."""""

 哈哈-0-.,,,,,,,今日去左騎木馬-0-......笑死....[美儀你知架可?=.=]

玩到12點9到啦,,,,,,,就上大舊到啦.....-3-"""""""""

 又係做果d野咁""""今次好少少,,,有美儀陪我,,我又唔洗自閉了-3-!

煲碟煲碟,,,,唔係我的興趣,,,睇隻碟係咩黎咁解姐---_---""

不過...........差不多要回家的時間到家陣都係懷住一種心情.."

願你所願啦.....比以前更加fd,,,,希望可以..."

ps"sorry,,,我可能語氣惡左d,,,,,"唔好意思呀琳...."

     算啦,,我唔講咁多啦,,msn果d傾吧啦..

    廢時比大帝見到.,...又唔知點=.="哈哈-3-![姐係唔話你知呀]

           說笑"

刊登時間︰2006-07-20 09:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2006 年 7 月 19 日  星期三   晴天
今日又出街啦-3-!

-v-今日,,好早好早,,仲早過琴日-.-.......咁就出左去...

一早就上左阿舊到啦,,,,,,,,,,,,,跟住佢就番學啦......"

大細包,,美儀同埋阿琳都黎了...."

好悶-0-!!不過,,,起碼好過係屋企呀,,

今日美儀陪我去了慕光交表.........."好快就ok啦.........

交完咪又係去番阿舊到=.=........呵-0-!!

家陣其實我係阿舊屋企打日記ja-v-kaka"

好悶呀-0-!!!好想開"木台"呀,,但係佢地又係到睇碟wo!!!唉...

家陣得我自己坐左係廳到.......都幾自閉下...

不過有時自己一個都幾正架,,,,

之後自己番左入房,,係到寫野,,果d....-v-

真的很低b唷.....................................-3-

後尾大舊又係送我去搭車等車....咁佢又走了-0-

刊登時間︰2006-07-19 03:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]