死臭系,,嘈撚到家陣仲撚未嘈撚完..."
我係忍撚左你14年呀,,我係要講呀,,吹呀.."
你話忍唔撚到呀?死撚左去囉..."你千其唔好要我比帛金你呀...!!
我好驚呀!快d打999報警啦....!!我鐘意同邊個一齊顛,,關你撚事呀?
死八婆"你放心,,我有時間我實走...
我驚你到時打電話叫我番黎ja"臭系!
-----------------------------------------出氣**--------------------
呵呵!!!爆完,,,,,舒服,,,,,我比面老豆,,,我今日等電話!!"[千其咪打黎-0-]
你睇我聽日點撚樣"""仆街!!!!!"""""""""""""""""""""""
今日整下日記仔,,,轉個撚頭睇下有乜撚野搞先...."
興興地tim!-3-!!!!!算算算,,,,,我呢d好忍得既.."
14年都忍到,,更何況1日???係咪先係咪先?
幫下恩儀搵歌仔.....又幫下美儀整字仔!!!
2樣野,,,我完成左......不過可惜既係美儀的閃字仔我無認領到-0-
我見到真係想嘔-0-....................."唉,,,閃到睇都睇唔撚到野-0-"""凸!
不過我都幫你去左第2到整架啦..."放心放心...一定有人肯整**
係呢_上大舊屋企請看我的日記**plx!!
|