| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 30 日 星期五  | |
| 上學-v-考口試 |
今日番去考口試,,,,好快就考完,,
唉...........我中文......3X/ . \
唉,,,問西史,,,,,,,,最後知道個答案47.....=.=.....連個3分都唔比我......."
-0-!!!!我估.....同寧波再無緣...唔通真係想信阿陶咁講?
去求下陳文娟就得-.-?唉-0-!!!!!!好迷惘呀...................
-------------------------------------------------------------------------
比阿美儀姐姐玩死囉家陣,,,,,點鳩樣算好呀...
屌,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,\ . /我真係.......唉,,,,,無撚野
PS大舊.....SORRY AGAIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IF YOU SAY ME,,,I NO PUNISH YOU,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
BUT,,,PLX NO SAY FOR 訓導處--33--"
|
| 刊登時間︰2006-06-30 08:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 29 日 星期四  | |
| 評估-W- |
2日了,,,-3-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
連續2日都做埋D咁白痴既評估,,,,,
果個都係咁,,,,做唔夠10分鐘訓哂教教了-0-!!!!
我都唔例外.....-0-....
呢2日 d 時間真係搞到我好憎係學校....."
好憎\ . /_______________**
放左學,,,,小琳同阿大舊黎接我地放學....."
跟住咪又係咁-0-!"
完-3-!
|
| 刊登時間︰2006-07-01 11:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 27 日 星期二  | |
趣緻的小琳-V-!發覺她一天比一天可愛=Q=  |
唉,,,,今日好早就出去了,,,,好唔想留係屋企....."
日子愈接近我的快樂就愈遠我,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
算吧啦,,,,接受現實!!!希望有一個開心的明天"
今天好早就上了我們的竇,,佢地今日要番學,,,
我同美儀都唔洗,,幾好,,,成間屋得番我地2個..
跟住我地係到睇碟....睇番雀聖2-0-搞gap!!
到左time,,就落去接佢地放學了..........."
坐了一會兒,,同阿lok傾計,,因為佢行左出黎見到我地!!
13個老師要走,,,,,,,講真....好唔明點解要走.....
我唔多信13個老師都因為私人原因囉...
肯定有d野""""""""係咪鄧敬池條仆街ar?=.=....
唔打了,,因為我覺得無咩新鮮.....日日都係咁,,
最特別無野架,,,我升級升到LV2啦終於-v-"哈
完啦*[[NSK______ |
| 刊登時間︰2006-06-27 09:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 87 | »
|