今天上學真的生不如死-0-!!
平時很喜歡上學的我,,都搞到好憎今天......"
琴日收到個消息...>v<唔多happy...發覺寧波今年好多老師走,,"
包括....唔講啦,,,廢時有人見到me的日記又傷心了-0-!
雖然我同佢成日嘈,,,成日屌鬼-0-...不過,,,佢都幾可愛..
更何況仲要係me fd liky的老師,,我都唔多想佢走..嘻!
唉--v--講番今天-0-...."
今日考3樣野,,中文卷3,5[list,,綜合果本野-0-!]同埋英文既list!
um,,,成日坐係個hall到,,真係有點兒.....找死的feel!
考完唔知咩,,有個break比我地,,-0-...見到了她....
咁果陣我同大包行左出去校務處果邊架.."
跟住me望住她,,她望了me一眼..[[其實唔係望,,好恐恨的眼神]
她咁就上了3樓-0-...BaBy U Hurt Me So much-3-![興起了-0-]
好了,,考完,,,放學叫左miss出黎....佢話係真架呢個消息..
um,,,我明白到美儀既眼淚點解會流出黎,,,
不過我都係果句,,如果佢有更好既發展我地唔應該咁樣"
u know?___BABY U GO AWAY ->GOOD LUCK>V< I no forget U!!
傾完了,,我覺得有個好好的答案.."[[完美*]]
and then就上了我們竇-v-!她們又瘋顛起來""""
到了6點幾接近7點,,,,我就送小包回淘大[[也是一個小女孩-0-"?]
完了_NSK"
ps"琳ar,,唔好咁唔開心啦-v-!
條匙唔見左由佢吧^^
|