家陣行雷呀-0-,,,,,好勁呀-.-,,,,,,,,,紅雨!
我唔想走呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
嗚-0-,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
無啦啦要番屋企-0-............頂,,,,,,,,,,,,,
唉,,,-0-,,,,,,阿gap今日冇番@@
因為要逃避阿kong既追捕=.=........傻豬黎架-0-....!!
好悶呀,,唔打啦-0-.....我唔要走!!!!!!!!!!!!!!
今年端午無去爬龍舟lu!!!!考試黎緊啦-0-!"
成日係屋企,,,諗住溫中史,,點知又無溫到啵..."哂氣-0-...
本來同阿gap呀,,阿蕭呀,陶呀,,果班出去swim=.=....
點知又無去..訓教-.-,,,,,成日同阿哥係到鑽研石器.."
5轉lu又多一個^^"我個臭豬接近140邊緣>v<"開心"
快d到聽日啦,,好悶呀"救命呀"""""""""""""
好過份呀-0-!今日阿林呀,,整d膠水落阿蕭個頭到呀..!!
搞到阿蕭要洗頭"阿林可能係唔小心,,,不過...唔得咁的....
你知錯就好啦"!!!!!!
我好多日都冇打日記了"前2日呀,,病左2日呀..今日先好番,.
肚屙呀,,嘔呀..!!阿媽琴日叫我唔好番呀..不過唔得>v<"
因為生物堂呀...."-3-!!!!!!!!!!!!!唔可以唔番的呀我!!!
咁好啦,,諗住今日唔番..但係今日又諗住最後一堂週會wo!
又無唔番啦-0-!!!!!!我真係熱愛學校^^"
kaka>v<家陣係學校打日記呀,,因為番到屋企又比阿哥霸住電腦!!
好啦..講住咁多先啦....番到屋企再試下多多片日記^^