好累呀呢期,,"一係阿哥霸住電腦,,唔係就好累-0-!
搞到無時間打日記lu!!!!!!!!!!!>v<"
復活假第一日番學到家陣.,,一句野都無同chan講過,,"
今日得知一個消息,,miss崔走啦咁,,3d堂比佢教英文架啵,,
咁呢佢地都好唔捨得miss崔,,,佢地就係lunch搞左個party""
其他錢銀上既野我都算數,,,!!!![[我唔係3d架-0-]]
咁美儀諗住chan係3d到,,,就叫阿琳叫我上去一齊玩啦..
點知chan竟然 o咀 wo!!聽完我勁心淡囉...."得啦,,無野囉!!!!
大家以後各自各生活!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
---------------------------------------------------------------------------
我諗到個plan比我 save $$$$$架>v<
希望可以順利...可以真係save 到先得呀"!!!!
哈哈-0-!!!!!!!!! I love $$$$@@"
|