| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 12 日 星期三  | |
| -w-""正呀 |
今日小息果陣同阿ET,,小p去嘈人..
後尾落canteen,,阿陶,,阿蕭,恩儀果d都黎左.."
跟住我叫阿妹落去.."!!勁多人囉@@"哈哈,,,
小p憎的死銀牙,,你真係幾型架啵排牙-.-"
-v-"唉,,雖然今日表面上幾好,,"不過...我真係好掛住佢>o<"
唉,,lunch再去過.."放學打比媽子先得啦,,好耐冇搵佢!!"^^
勁掛住佢,,放學掛住佢掛到自己喊埋出黎=.=...."真係痴線.."
唉-0-!"
|
| 刊登時間︰2006-04-12 11:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 11 日 星期二  | |
| 爆心淡"" |
唉,,今日最後2堂轉左做bio!今日好乖咁聽書,,真係好專心架""
到左放學"咁佢聽日唔番呀嗎..咁咪諗住打番學校搵佢囉...."
點知yumi傾緊,,我講左句-->你傾完未呀[[好大聲]]
跟住yumi叫左佢等陣,,比我聽..以下係我同佢既對話!!
我:hi.."喂
佢:做咩?-->好大聲下""
我:你...好......惡....
我地之間停左一陣""
佢:無咩野既話就收線架啦..."
我:哦-->超細聲!!
佢:唔..."
我:88,,然後收線....
wa~我聽完,,心諗我真係好想同你傾計囉..
我唔明點解你可以對yumi勁好,我就咁"
我勁心淡囉...跟住去左後樓梯坐左陣...仲做左d野"唉.."好唔開心勁唔開心"""
|
| 刊登時間︰2006-04-11 07:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 9 日 星期日  | |
| 溫豬溫豬-w-" |
今日好努力-w-"
溫果個咁既地理,,我己經叫哂救命..不過,,我唔會怨的..!!
我點都會追追追>w<"一定唔會衰比你地睇!!"
到了夜深,,才開始慢慢溫胡爸爸的那科,,,"
本來想放棄架,,但係我又唔想衰,,又唔想胡爸爸唔開心-.-!咪溫囉=w="
算吧啦...做番d野出黎比人睇,,唔會比人睇死呀嗎"加油啦聽日!!
現在己經是10點9lu!"好悶呀-0-!!!岩岩溫完書..."
希望聽日唔好咁難啦,,順順利利求合格ja =3="" |
| 刊登時間︰2006-04-09 10:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 87 | »
|