| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 29 日 星期三  | |
| today普普通通吧! |
-w-"today,,同訓導好有緣囉,,行到邊都比人罵...."
唉-0-"今日bio堂,,阿 kong寫字落黎叫我上去訓導"阿chan一句聲都冇講過,,
就行埋我個位到話..依家去wo!-->勁惡..!!
果刻我勁唔鋸囉...你咩意思呀..!!!嬲得制出去果陣關門關得勁大聲囉.."
番黎果陣佢又叫我關門wo!"凸佢呀..!!好似玩野咁..!!!
今日比阿kong可以話....罵左3次...=.=.....勁慘-.-"
無計啦.,,自己曳..!今日maths堂仲...-.-!!唉..唔講啦,,係到同小p同恩儀講聲
sorry^^"
放左學去留堂..."留完去搵阿包果d~~發生左一d唔太開心既野.."算啦~唔好講啦..
坐左陣就各自散啦..."
ps:阿包,,你都唔好唔開心啦^^
|
| 刊登時間︰2006-03-29 07:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 28 日 星期二  | |
| -w-"累爆! |
今日美儀生日呀-w-"
生日快樂呀..遲d同你補慶祝啦...^^"
唔講咁多啦,,今日行程相當累呀-0-!!! |
| 刊登時間︰2006-03-29 07:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 3 月 27 日 星期一  | |
| 今天不錯-w-" |
今朝6點就起身了,,
becox約左et同埋小p食早餐@v@"" 跟住3丁友搭的士上去...
今日可以話無乜點上堂呀..."知唔知點解-w-因為係到玩呀嗎-0-!!呵呵
英文堂果陣同恩儀去toliet"點知比kong見到.."
仲企定定係門口等-w-收埋me的電話tim!"叫我放學去拎番!!
好快一堂過完一堂lu!放學果陣去左雲漢坐左陣-w-"又玩,,"
小雲玩果陣佢竟然話請左阿邊個-w-,,嚇都嚇死我-0-....
原來唔係來的!真係好驚呀果刻>w<"
玩完坐左陣就散lu!聽日番唔到學呀,,各位唔好意思呀!玩得開心d啦^^ |
| 刊登時間︰2006-03-28 09:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 87 | »
|